torsdag 30 juli 2009

Min nya leksak..

Som jag berättade igår har jag fått en ny systemkamera, den perfekta leksaken för en uttråkad mamma=) Har inte hunnit tagit så många inredningsbilder än men tänkte börja visa några från mitt kök. Det kommer nog att bli mest detaljbilder en tid framöver för själva lägenheten som vi bor i är inte mycket att hurra över. Dock hoppas jag att det snart blir ändring på det eftersom vi till hösten ska börja leta hus på allvar.




Ska springa runt här hemma och fota lite under dagen när lillan sover, bara att hoppas att solen kan titta fram för annars är det lite väl mörk i lägenheten. Man kan ju undra vart sommaren har tagit vägen! Vi ska på semester i helgen till skåne en vecka, bara att hoppas att solen är mer generös med sina strålar där nere.

Sköt om er!

Inga kommentarer: